TRUDNOŚCI Z ROZRÓŻNIENIEM

Podobnie jak w poprzednich przypadkach pozycja obu przedmiotów zmienia się, i, tak jak poprzednio, za prawidłowe wykonanie polecenia chłopiec otrzymuje nagrodę.: Gdy po pewnym czasie udoskonali swoje umiejętności, można będzie zmniejszyć intensywność nagradzania, dając wspomniane chrupki już nie za każdym udanym razem, a tylko od czasu do czasu. Proszę zauważyć, że nauczycielka wybrała słowa „piłka” i „kubek” nie tylko ze względu na zamiłowania chłopca, ale również na ich odmienne brzmienie. Słowa te różnią się pod tym względem tak znacz­nie, że Alek nie miał większych trudności z rozróżnieniem ich. Gdyby nauczycielka wybrała słowa „kubek” i „tuba”, podobieństwo ich brzmie­nia byłoby dla chłopca źródłem dodatkowych trudności, zniechęcają­cych do dalszej nauki .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)