SPOSOBY ROZPOCZĘCIA NAUKI

Rodziców opiekujących się dzieckiem poważnie opóźnionym w rozwoju często trapi myśl, że jaoże czuje się ono źle, że może je coś boli, ale nie po­trafi ich o tym poinformować.Są dwa zasadnicze sposoby rozpoczęcia nauki mówienia. Jeden z nich posługuje się metodą stopniowego dochodzenia do pożądanych zachowań . Drugi opiera się na metodzie naśladowania. Stosując pierwszą metodę, zaczynamy od spontanicznie wyda­wanych przez dziecko dźwięków. Metodą nagradzania staramy się wy­różniać spośród nich zwłaszcza te, które przypominają zgłoski ludzkiej mowy: w kolejnym etapie nagradzamy tylko te, które, bez wątpienia,, są używane w naszym języku. Z kolei przychodzi czas na selekcjonowa­nie dźwięków, które są zgłoskami języka potocznego i to takimi, które są przydatne do nauki pierwszych słów („da-da-da”, „ba-ba, „ma-ma”).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)