SPONTANICZNE UŻYWANIE SŁÓW

Czasem zdarza się, że dziecko powtarza podczas nauki cały podpowia­dany po postawieniu pytania fragment, w rezultacie więc zamiast odpo­wiedzieć „auto”, mówi: „powiedz auto”. Aby ten błąd zlikwidować, nau­czycielka powinna opuszczać polecenie „powiedz”, albo też wymawiać ten człon zdania szeptem w przeciwieństwie do słowa „auto”, które wymawia wtedy pełnym głosem.W późniejszym okresie trzeba dziecko zachęcić, aby wyrażało słowa­mi swoje życzenia. Nuczycielka trzyma w rękach dwa przedmioty, któ­rych nazw Alek uczył się ostatnio, powiedzmy — samochodzik i kube­czek, i pyta chłopca: „Co chcesz?”. Jeśli chłopiec nie odpowiada, to nauczycielka ocenia, który z przedmiotów bardziej przyciąga jego uwa­gę i naprowadza na właściwą odpowiedź.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)