ROZPLANOWANIE DNIA

Rozplanowała ona dzień nastę­pująco: początek nauki — 9°, od 1200 do 12*D przerwa na posiłek dziecka, od 12” do 15 ponownie nauka. Nauka rozpoczęła się od sprawdzenia majtek. O dziwo — były suche! „Grzeczny chłopiec, masz suche majt­ki!” ‚— powiedziała nauczycielka tonem, jakim można by pochwalić Wellingtona za zwycięstwo pod Waterloo. Następnie włożyła jego rączkę do majtek, tak aby sam mógł stwierdzić ten fakt, powtórzyła: „Grzeczny z ciebie chłopiec, masz suche majtki” i odłamała dla niego kawałek ulubionej czekolady. Gdy chłopak zjadł ją z widoczną przyjemnością, zaproponowała napój pomarańczowy. Chłopak wypił dwie szklanecz­ki — do syta. Trzeba tu wyjaśnić, dlaczego podaje się dziecku w takiej sytuacji duże ilości płynu. Chodzi o to, by często musiało oddawać mocz. Jeśli odda mocz do muszli, będzie to okazja do wynagrodzenia go, a jeśli nie — również przyda się w dalszej nauce.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)