PRZYMIOTNIKI I PRZYIMKI

W nauce innych części mowy niż rzeczowniki i czasowniki również sto­suje się jedną i tę samą metodę. Nazw, kolorów i kształtów uczymy wtedy, gdy dziecko ma już opanowany pewien zasób rzeczowników: „Jaki to jest kolor? Powiedz: zielony”. „Jaki to ma kształt? Powiedz: okrągły”. Nauka antonimów duży/mały itp. Przed trzecim-czwartym rokiem życia sprawia trudność nawet dzieciom normalnym, dlatego dzieci upo­śledzone uczą się ich zwykle jeszcze później.Wreszcie można przystąpić do łączenia rzeczowników z przymiotnika­mi: „Co to jest? Zielone auto”. Jeszcze później udaje się, stosując me­todę łączenia etapami „od końca”, podpowiadania i zmniejszania zakresu podpowiedzi, nauczyć dziecko wymawiania prostych zdań, np. „To jest zielone auto”: Co to jest? Powiedz: to jest zielone …, Co to jest? 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)