POWTARZANIE ZABAWY

Potem zabawa się powtarza, z tym że piłka za każdym razem zmienia swoje położenie względem klocka — raz jest z jego lewej strony, raz z prawej, raz blisko, to znów daleko itd. Nauczycielka postępuje tak, aby w chłopcu nie utrwaliło się błędne skojarzenie, takie jak np. „piłka to przedmiot leżący najbliżej mnie” albo „piłka to przed­miot leżący przy mojej prawej ręce”. Gdy umie on już dobrze wybie­rać piłeczkę, bez względu na jej zewnętrzne cechy oraz położenie względem klocka, nauczycielka zamiast klocka stosuje inne podstaw­niki, jak ołówek, lalkę, but itd. Po sprawnym opanowaniu przez chłopca pojęcia „piłka” przychodzi czas na identyczne oswojenie go ze słowem „kubek”, a gdy i to ma już za sobą, nauczycielka ustawia oba przedmioty na stole i chłopiec na polecenie podaje raz jedną, raz drugą z żądanych rzeczy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)