POTRZEBA NA CZYTELNY ZNAK

Nawet jeśli ten ostatni gest nie jest zbyt elegancki, nie należy się tym przejmować. Pierwszą sprawą jest bowiem nauczenie dziecka przekładania konkretnej potrzeby na czytelny znak. Gdy już się tego nauczy, łatwo będzie później skłonić je, by przestawiło się na używanie bardziej eleganckich znaków. Po kilku dniach stałego ucze­nia się sygnału możemy, biorąc dziecko do ubikacji, zachęcać je do naśladowania. sygnału, tak aby dziecko, czując potrzebę,’ samo wyko­nywało odpowiedni ruch. Następnie stopniowo wycofujemy się z pod­powiadania, a w dalszym etapie posługujemy się pytaniami. Zadajemy więc pytanie: „Gdzie chesz iść? i sami (zachęcając dziecko, by odpowia­dało z nami) mówimy „do łazienki” (jeśli dziecko jest nieme, odpowia­damy symbolem „ubikacja” plus, ewentualnie, innym, które dziecko zna lub poznaje).W późniejszym etapie stopniowo wycofujemy się również z podpo­wiadania pytań i odpowiedzi, tak aby wreszcie osiągnąć moment, w którym będzie ono samo w razie potrzeby mówić, że chce iść do ubikacji. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)