POŚWIĘCANIE UWAGI PRZEZ NAUCZYCIELA

Nauczycielka poświęcała mu kilka minut tak często, jak czas jej na to pozwalał. Sadzała go wtedy przy stole i uczyła posługiwania się najpierw jedną zabawką. Uczyła go np. cierpliwie nakładania jednego kółka na drugie, trzymając i kierując rękę Dariusza, aby podnosił kółko i nakładał je na drugie. Następnie dodawała mu zachęty, całując go i częstując galaretkami, które bardzo lubił. Zachęty te były stopniowo coraz rzadsze, dopóki Dariusz nie potrafił złożyć nakładanki sam lub tylko z nieznaczną pomocą. W tym stadium umiał on nakiadać jedno kółko na drugie, następnie była nagroda, nakładał następne kółko i znów nagroda itd. Z początku nie umiał nakładać kółek węaług kolej­nej wielkości, lecz jeśli ustawiono mu kółka w odpowiedniej kolejności nakładał je właściwie. W ten sam sposób Dariusz uczył się przepychać kulki i figurki przez odpowiednie otwory pudełka. Nie mógł początko­wo poradzić sobie z zabawką z kilkoma otworami, lecz zaczynał od za­bawek z jednym otworem, potem z dwoma i później z kilkoma.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)