OPANOWANIE JĘZYKA OBRAZKOWEGO

W kolejnym etapie „wyrażania pojęć nauczyciel­ka wskazywała dany przedmiot, a chłopiec musiał wybrać odpowiada­jący mu obrazek. W późniejszym okresie chłopiec dostał rodzaj naszyj­nika z obrazków, który nosił na szyi. Jeśli chciał otrzymać jakąś rzecz — cukierek, oranżadę, ołówek czy nożyczki — musiał wskazać ją w tym podręcznym „słowniku”. Można mieć nadzieję, że z czasem nau­czy się kilku słów, jak spacer, siedzenie, jedzenie, mycie itd.. posługując się obrazkami przedstawiającymi postacie wykonujące rozmaite czyn­ności. Opanowanie tego języka wprowadziło w życie chłopca wielkie zmia­ny. Teraz zamiast prowadzić rodziców do rzeczy, na którą miał ochotę, wystarczyło, że pokazał ją na obrazku. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)