NAŚLADOWANIE RUCHÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH

Można mu polecić naśladowanie ruchów charakterystycznych dla wymawiania pewnych zgłosek — np. ,,u”, „a”, „i”, „o”, „p”, „m”. Warto zacząć właśnie od tych, a nie innych, ponieważ odpowiadają im konkretne, wyraźne ruchy ust. Jeśli dziecko ma przy tym trudnością można do pewnego stopnia posłużyć się metodą czynnego podpowiada­nia ruchów; na przykład zbliżając do siebie policzki dziecka przy wy­mawianiu zgłoski „u” lub zaciskając mu wargi,, aby wymówił zgłoskę „m” itd. W tym momencie nauczyciel, wykonując odpowiednie dla danej zgłoski ruchy ust, powinien wydać odpowiedni dźwięk: „Alusiu, powiedz tak: „u”. Jeśli Alek stara się wykonać te same ruchy i wydaje z siebie choćby jakikolwiek dźwięk, powinien być sowicie wynagrodzony. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)