LEPSZA WNIKLIWOŚĆ ROZWOJU DZIECKA
Umożliwia nam to lepszą wnikliwość oceny rozwoju dziecka — gdy np. zatrzymuje się ona przez dłuższy czas na poziomie odpowiadającym jednemu punktowi, ale z kolei podział bardziej subtelny stwarza okazję do otrzymywania zafałszowanych wyników, gdyż kryteria oceny są subiektywne. Dlatego też lepszy wydaje mi się jednak podział trzystopniowy. , Aby otrzymać całkowitą sumę podpowiedzi podczas lekcji, należy dodać wszystkie punkty. Na przykład wyobraźmy sobie, że Joanna uczy się sama jeść i początkowym celem nauki było doprowadzenie do tego, aby samodzielnie zjadła trzy łyżki budyniu. Załóżmy, że dzisiaj wymagała pełnej pomocy podczas zjadania pierwszej i drugiej łyżki, ale tyl- ko częściowej przy trzeciej. Uzyskała więc w pierwszym i drugim przypadku 0 punktów, a w ostatnim — 1 punkt: i tak ogólna liczba punktów . w dzisiejszym dniu wynosi 1. Następnie, gdy w miarę kolejnych lekcji liczba ta wzrasta, oznacza to, że dają one efekt, gdy natomiast nie podwyższa się lub zmniejsza, jest to sygnałem do zastanowienia się nad jakąś zmianą postępowania
Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: