GDY POWTÓRZY EKSPERYMENT

W ten sposób poznaje ono działanie dmuchania. Następnie należy skło­nić dziecko do samodzielnego dmuchania. W tym celu osoba ucząca może na przykład pokazać, jak pod wpływem dmuchania unosi się pu­szek w powietrzu, gaśnie świeca, trzepoce trzymane w ręce piórko lub kawałek papieru. Należy zachęcić dziecko, aby i ono próbowało tych interesujących sztuczek. Gdy już rozdmucha się na dobre, osoba ucząca powinna dla odmiany dmuchać coraz silniej i coraz bardziej przez gardło, aż do wydania z niego dźwięku: gdy dziecko powtórzy ten eks­peryment należy je natychmiast nagrodzić.  Gdy już Alek wydaje dźwięki, należy go skłonić do przekształcenia ich w takie, które zamienia się z czasem w mowę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentką nieruchomości na co dzień pracuje w dużej Wrocławskiej agencji pośredniczącej sprzedażny nieruchomości. O branży wiem wiele, dlatego założyłam tego bloga, żeby podzielić się za Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)